niedziela, 28 października 2012

Prace konkursowe, krótko o każdej z nich :)

Tak jak Wam obiecałam w filmiku z wynikami konkursu, napiszę teraz parę słów co spodobało mi się w każdej z prac które dostałam, pomijając wygranych :) Kolejność będzie przypadkowa. 


  • nimrod8080 - pierwsze przesłane zdjęcie :) pięknie umaszczony psiak :)
  • Surykatka Surykatka - piękna uśmiechnięta mordka :)
  • kasiulka2326 - czarno biała Łatka, na czarno białym zdjęciu :) 
  • MrShihTzu1 - piękna szalona kuleczka w zimowym wydaniu
  • serunio77 - uroczy szczeniak border collie, pozycja w jakiej śpi jest na prawdę niezwykła :D
  • kaska170708 - bardzo skoczna sunia Kala, mimo urazu łapki nie przestaje szaleć na spacerach
  • martynanarog - jak sama określiła swojego pieska Sticha: "to puchate ADHD" i całkowicie się z tym zgadzam, na zdjęciu to widać! :)
  • buntownik85 - wspaniały filmik z suczką Vilmą, piękne ujęcia i miejsca. Polecam Wam go obejrzeć, jest na prawdę miły dla oka :) a Vilma to uroczy niedźwiedź.
  • Gabriela Mita - jazda na deskorolce i jednoczesne trzymanie psa na smyczy to nie lada wyzwanie! a w tym filmiku jak widać się udało ;) może teraz pora na Choco? aby wskoczył na deskorolkę? :)
  • alexdrzaszcz - Nikuś wygląda jak pluszowy miś, mam nadzieje że pokocha szalone zycie :)
  • Natalia Kwietniewska - wspólne jedzenie śniadania bardzo mi się spodobało ! :) Następnie pokazany jest cały szalony dzień z Rubinem, jeżeli tak wygląda Wasz każdy dzień to Rubin jest szczęściarzem że ma taką Panią :)
  • mgorecka99 - śliczny York :)
  • TheOriBC - filmik pokazuje jak Ori wygina śmiało ciało wykonując mnóstwo ciekawych sztuczek :) piękny psiak i świetna więź miedzy człowiekiem a psem. 
  • 225milka - szaleńcze zawzięcie w odkopywaniu zabawek spod kołdry! :D
  • Wescia - Max - Maksio widać że uwielbia tańczyć ! :)
  • natalkkka12 - świetne ujęcie, uśmiechnięta mordka mówi wszystko :)
  • Klementyna Skolimowska - maltanka Vivienne siedząca w pralce wygląda mega komicznie! :D
  • Dogfrisbeefun - ten filmik powinna obejrzeć każda osoba która ma zamiar kupić Yorka, ponieważ tak właśnie powinno wyglądać codzienne życie z pieskiem tej rasy! :) jak widać to pojętne, pełne energii psy. York z filmiku jest skoczny jak piłeczka! a to jak radzi sobie z frisbee większym od niego jest zadziwiające ! :D
  • remi2226 - sznaucerek widać że szlaleńczo kocha swój sznurek :) ładnie zrobione zdjęcie, fajnie uchwycony kadr. 
  • Wiktoria Dmytruk - Sonia wygląda na szczęśliwą psinkę, która lubi szalone zabawy w ogrodzie
  • Filip Dmytruk - i znów Sonia, tym razem aportująca piłeczkę co ponoć kocha, bardzo  ładna sunia :)
  • Domiino620 - Tofik, uroczy shih-tzu
  • Czokomania - Czoko widać że kocha tarzać się :D
  • MrsXaoo - ładne zdjęcie, pokazuje jak właściciel dobrze bawi się ze swoim psem :)
  • tymabarkk - zdjęcie bardzo mi się spodobało, skok przez leżak idealny! :D
  • PawelS1996 - psia uśmiechnięta mordeczka, zawsze miły widok :)
  • iza2565888 - dobrze przemyślany kolaż, zdjęcie też przykuło moją uwagę :) piękny psiak!
  • TheLukadom - śliczny "kluskowaty" i niezdarny szczeniaczek, zawsze miło się ogląda takie filmiki :)
  • Aleksanda Leszek - Anu ma szczęście że ma taką wspaniałą właścicielkę! :) filmik przypadł mi do gustu i mam nadzieje że sztuczka z piłką idzie dobrze! :)
  • maniaczka66 - piosenka w filmiku którą bardzo lubię :) a Zak uwielbia się tarzać i turlać :D
  • koniaraish - Siema! w wykonaniu mastifka jest bezcenne :D a cały filmik tez bardzo wesoły i szalony :)
  • malwineczkajar - jamniczka Kropcia, cudowna "ciapowata" sunia uwielbiająca kopać dziury, wesoły filmik, świetne sceny z Łeby :) filmik który wywołał uśmiech na mojej twarzy. 
  • iwcia12345687 - zdjęcia emanują radością ! :) śliczna sunia!
  • TheRejczell - szaleńczy pęd tej suczki i radość w oczach jest jedyna w swoim rodzaju :D
  • rubisiowa - szalona muzyka a w jej rytm podskakuje radosny matańczyk Rubi ! :)
  • Magdalena Szafran - szalona Briardka Allegra na łodzi, to trzeba zobaczyć ! :D i ten wiatr we włosach! :D
  • MissSonny22 - szaleńcze gonitwy z Daisy, to szalona sunia! :)
  • faflimilia - Lucky uwielbia zabawy w morzu, zabawy na plaży i to bardzo dobrze widać na zdjęciu :)
  • Pati1817 - też robię Zuzi sama różne przeszkody, więc to zdjęcie mi się spodobało :)
  • sackboy451 - szaleńcza gonitwa między drzewkami, bardzo mi się to skojarzyło z moją Zuzią :)
  • Harrolfo - słodki Maksio, widać jak wiele radości sprawia mu zwykły sznurek ! :)
  • arikaparys - zdjęcie bardzo mi się spodobało, bo mokry, ubłocony pies to szczęśliwy pies! :)
  • danie Gorniak - na zdjęciach widać jak wiele energii drzemie w malutkim Maksiu :)
  • vilemo75 - krótka historia w formie zdjęć, Roki to na prawdę wielki szczęściarz. Praca bardzo mi się spodobała, ładne zdjęcia, fajny pomysł.
  • Emsi1012 - kilka zdjęć Ruci, a obok serduszko, a ja patrząc na jej nosek też widzę serduszko! :)
  • mesita21 - śliczny Golden i świetne zdjęcie, widać ruch, radość i szaleństwo! :)
  • Semcikstar - Łatka i Luna bardzo ciekawie spędzają dzień, spodobał mi się zjazd ze zjeżdżalni ;)
  • pusia1982 - Promyczek ma cudny sweterek! :D 
  • vanillka85 - szaleńcza zabawa dwóch maluteńkich piesków :D jeden z nich cudownie tańczy makarenę :D
  • najlepsiejsiejsi - skoczna gra w piłkę z Goldenem :)
  • Maciej Konstanty - zabawne jak psy pozwolą zrobić ze sobą wszystko!:D zabawne zdjęcie :)
  • matis789 - urocze zdjęcie! widać tą miłość jaka łączy właściciela z ślicznym owczarkiem :)
  •  poshpoison90210 - Pariska to śliczna sunia o pięknej fryzurce, ale środku czai się mnóstwo energii, którą spala poprzez wiele spacerów w ciekawych miejscach i zabawy w domu :)
  • Aleksandra Ola - cudowne chwile uchwycone na zdjęciach :)
  • dominiczasta - śliczny spanielek kochający swój sznurek :)
  • TETLEE998 - istny niedźwiedź :D zdjęcie bardzo mnie rozbawiło ;)
  • gwiazdeczka20041 - prezentacja zdjęć z pięknego miejsca, widać na nich prawdziwe szaleństwo :)
  • Justyna Kubasiak - Nero to uroczy psiak, jego mordka mnie ujęła :)
  • 2400Adriana - Sonia i Skwarek to istne wariaty i jak fajnie skaczą ;)
  • Smikusia1705 - psiak z perspektywy piłeczki ;)
  • werkakucyczek - pięknie pokazana relacja z psem, polecam każdemu obejrzeć ten filmik
  • margra013 - Miko cudnie śpi na pleckach ;)
  • kakadeka22 - szałowe włosy! :D
  • karolina konstanty - hop przez hula hop! :) to zdjęcie natchnęło mnie do pokazania takiej sztuczki na moim kanale ;)
  • psia gromada - piękne loczki :)
  • tajemnicza98x - Wlepka to cudowna kruszynka :) spodobały mi się ujęcia na balkonie  :)
  • swetasna2 - psy leżące na pleckach zawsze są rozbrajające :)
  • Tomasz Kubasiaka - przypuszczam że zdjęcie przedstawia dwóch najlepszych przyjaciół :)
  • dobroska - bardzo przyjemny filmik, muzyka w tle, wszystko tworzy spójną całość :) spodobała mi się sztuczka jaką zna Tofik, to pochylanie się i dotykanie bokiem pyszczka ziemi :D uroczo też przechyla główkę :) no i zrobi wszystko dla ukochanego KONGa ;)
  • hypkowna121 - Fido widać że kocha swoją pluszową zabawkę :)
  • Natalia Zapała - zdjęcie bardzo pomysłowe, na tzw "koniku" :D 
  • LapkamiPsiaka - misiowata sunia chow chow Kora, urzekła mnie swoją futrzastością :D i jak widać ma zapędy na wegetariankę bo z uwielbieniem zabierała się za krzaczek ;)
  • swiatpsa222 - ładne zdjęcie, przyjaźń chłopczyka ze swoim psim kolegą :)
  • przyjaciel dog - cóż za miłość i radość! :)
  • krainapsa22 - psiak wykazuje się dużą cierpliwością do szaleńczej zabawy ;)
  • MultiTamara3 - nieustraszona sunia Lari, bardzo spodobało mi się że próbuje wszystkiego i jest traktowana jak prawdziwy pies! :) 
  • Agata Bojarowicz - piękne zdjęcia i kompozycja. Luna to piękna sunia i widać że kocha morze :)
  • Roksana N - Jago już dawno uwiódł mnie swoim urokiem :D piosenka w filmiku bardzo dobrze mi się kojarzy, mnóstwo szalonych scen z zabawami na plaży, w morzu, zabawa w chowanego prześmieszna :D 
  • fangier1 - śliczna sunia :)
  • esterakapica2001 - Mexx to uroczy chiński grzywacz, zdjęcia z placu zabaw i kąpieli bardzo mi się spodobały :D
  • anetaipusia - ładne zdjęcie i cytat :)
  • Ja i mój pies - szaleńczy spacer i cały dzień ! :)
  • wiktoria rosół - mnóstwo zdjęć suni Dori, widać że jest otoczona mnóstwem miłości
  • QuincyRevmo - tak jak już napisałam pod filmikiem, Diabolinka pokochała wodę od pierwszego zanurzenia! :D widać ile radości jej to sprawia :)
  • kinialuna08 - śliczna suczka :)
  • pyzakowalska - śpiąąący psiak, ale pewnie to był odpoczynek po szalonym dniu :)
  • aniaaaaaa15 - świetne zdjęcie ! :) piesek mniejszy od piłki :D 
  • TheRabitt123 - dwa szalone spaniele, miło popatrzyć na taką zabawę :)
  • wiki12340 - widać że to szalony psiak
  • KdiA6655 - szalony spacer ! :) spodobało mi się jak ten psiak zawzięcie kopie dziury :D
  • TheWilkusia - świetne tereny do spacerowania z psem :) bardzo spodobały mi się przeszkody w domu :D zabawę z owczarkiem bardzo miło się ogląda jak z resztą cały filmik. 
  • walus198821 - fajne zdjęcie, widzę w nim taką wolność i szaleństwo :)
  • ZEFtoDEATH - przesłodki jamniczek! tak młodziutki a tak wiele już potrafi! Trzymam za Was kciuki! :)
  • jagodaklass - ten psiak uwielbia bieliznę ;)
  • Julia Marzęcka - Charli widać ze uwielbia "rozgryzać" łamigłówki w gazetach ;)
  • Ryychuuu - bardzo ładne ujęcia, przyjemna muzyka, a Perełka to cudowna suczka :)
  • silverr64 - świetny pomysł na filmik :D ubranka, cała stylizacja, bardzo to wszystko mi się spodobało ;)
  • psinki.com - ciekawy filmik, szkoda tylko że tak się ciemno zaczęło robić :( ale Tytus widać ze to szalony psiak :)
  • maltańczyk lilcia - śliczna, zabawna i mądra sunia ! :)
  • klaudia.wnetkowska1205 - widać ogrom radości! :)
To wszystko! :) Miłego wieczorku! :)

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś kochana za to co napisałaś , no i chyba Kora będzie wegetarianką bo kocha jeść owoce warzywa a najbardziej pomidorki (mniaam) :3

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że mojej nie ma :(

    Niby została wysłana a nie doszła :(

    Mój nick: Jakub Pol jakbyś chciała oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też nie zdążyłam wysłać =(
    I mam pytanko kiedy będzie następny konkurs ?

    Pozdrawiamy Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :D
    Mój szalony piesek mimo swojego rozmiaru woli dużą piłkę, od małych zabawek, które zawsze bardzo szybko potrafi zniszczyć ;)
    - aniaaaaaa15

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy bardzo :)
    Właśnie wszystkie yorki ludzie powinni traktować jak normalne psy , a nie jak kanapowe misie . :D One też chcą normalnie żyć . :) Szkoda mi innych psów tej rasy bo ich właściciele nie zdają sobie nawet sprawy , że robią źle . To jest taki zakup bo ładny ,malutki , nie pobrudzi się . Ja musiałam kupić psa z włosami , a dlatego yorka , że to właśnie terrierek . :D
    A co do tego frisbee :):D to trochę dziwne , na prawdę duże no ale i ja i ona kochamy to :)Szaleje na jego widok :D
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sonia ubóstwia piłeczkę i nie może pogodzić się z faktem, że nie można jej aportować w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy :)
    Maks lubi kopać dziury :)
    Bardzo się cieszymy, że tak napisałaś o naszym filmiku :)
    Jesteśmy bardzo, bardzo wdzięczni :)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja praca też była wysłana , na email jestem Patrycja lub AFYL i mnie tu nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię ;-) zapraszam do zabawy http://carlilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń