piątek, 26 października 2012

And the winner is... :)

W końcu konkurs zakończony :) Dostałam od Was mnóstwo prac w postaci komentarzy, zdjęć oraz filmów, gdzie pokazujecie mi swoje szalone życie z psem :) Jest mi niezmiernie miło, że tak zaangażowaliście się w konkurs i poświęciliście na to swój cenny czas. W sumie dostałam od Was 64 zdjęcia, 47 filmów i 47 komentarzy. Wśród tych wszystkich ponad 150 prac mogłam przyznać jedynie 9 miejsc, co było na prawdę niełatwym zadaniem. Jednak po wielokrotnym przejrzeniu wszystkich zgłoszeń wybrałam zwycięzców w 3 kategoriach, poniżej przedstawiam Wam ich prace :)

Kategoria film:

1 miejsce: nikkiandhorses z filmikiem który niezwykle mi się spodobał już od pierwszych sekund :) jest wzruszający, zabawny, w ciekawy i interesujący sposób pokazuje krótką historię kundelka, który zaczął swoje życie w schronisku a skończył na szaleńczym życiu u boku swojej Pani, która funduje mu mnóstwo atrakcji! :) Ciężko zliczyć ile razy oglądałam ten filmik - tak mi się spodobał! :) Za każdym razem widziałam coś nowego, a idealne połączenie słów piosenki "Pies na medal" Fasolek, znanej może lepiej jako "kundel bury", było znakomite :) Zapraszam Was do obejrzenia filmiku zwycięzcy! :)

Wyróżnienia:

Monika Wiś zmontowała wspaniały filmik pokazujący życie jej pieska Odiego od momentu gdy trafił do niej do domu, do chwili obecnej. Widać jak wspaniałe chwile spędzili wspólnie przez ten czas, jak wiele Odi się nauczył, jak mocna więź ich oboje łączy. Filmik niezwykle interesujący, również oglądałam go mnóstwo razy i nadal mi się nie znudził! :) Zapraszam do oglądania ! :) 
http://www.youtube.com/watch?v=rISfsvITl_U&list=PLe9lqkcyWsRpmZ9mRwJV5xIpjQ5ebI_ce&index=17&feature=plpp_video

OczamiPsa kolejny wspaniały filmik z świetnym pomysłem, aby pokazać jak szalone jest życie z psem :) Frycia, czyli jego główna bohaterka ma przepełniony plan dnia, musi się wyszykować, idzie do pracy, a po powrocie zalicza jeszcze sesje zdjęciową ;) w międzyczasie je obiadek oraz korzysta z chwili relaksu opalając się. Musicie to zobaczyć! :)

Kategoria zdjęcie:

1 miejsce: Oroonkiii zdjęcie to pokazuje jak widać po tytule szalone życie whippetki Loli :) Praca bardzo mi się spodobała, ujęcia idealnie oddają szybkość, skoczność i żywiołowość tej suczki oraz miłość do szaleńczego biegania i gonitw! :) 

Wyróżnienia: 
Czikabeagle uchwycony na zdjęciu moment na prawdę jest niezwykły :) uśmiechnięta mordka beagla, szaleńcza zabawa dwóch cudownych psiaków! Piękne zdjęcie :)

Deer1987 w tym zdjęciu spodobał mi się przedstawiony ruch, jego ekspresja oraz widok szczęśliwego psa który oddaje się szaleńczym zabawom w wodzie przy zachowaniu bezpieczeństwa czyli kamizelce ;)

Kategoria komentarz:
W tej kategorii zwracałam uwagę na coś wyjątkowego co mi opisaliście, tak abym mogła poczuć to co jest wyjątkowego w relacji z Waszym psem.
wyróżnienia: 

Fly33able 
Moje i Misi życie jest szalone i niesamowite przede wszystkim dlatego, że nie ma ono nic wspólnego z większością "psów" ;). Idealnie do siebie pasujemy i nie potrafimy bez siebie żyć! Na początku było trudno i to bardzo, ale m.in. dzięki Tobie udało się wszystko naprawić :). Misia nauczyła mnie cieszyć się każdym dniem, bo przecież zawsze to wszystko może się skończyć- i właśnie dlatego korzystamy z życia w każdym stopniu.Nie ma dla nas czegoś takiego jak nuda, czy coś nie do przeskoczenia, nie istnieje pojęcie "niemożliwy" :). Myślę, że życie które mamy zdecydowanie odbiega od tego "normalnego". Gdyby nie ona, widziałabym świat zupełnie inaczej, zamiast stosu liści do rozwalania po podwórku widziałabym nudną jesień, a na miejscu zabawki byłby zwykły sznurek ;). Każdy dzień daje nam nowe doświadczenia, a każdy spacer wiele radości i zero monotonii. Najwspanialsze dla mnie jest to (co może się wydawać dziwne), że kiedy idziemy po chodniku, a ja cały czas się zatrzymuję, żeby np. poszperać z Miśką w trawie, albo poskakać po murku, ludzie patrzą się na nas jak na nie wiadomo kogo :D. Wtedy bawimy się jeszcze lepiej :P. Nie wyobrażam sobie życia bez niej, bo na pewno sama nie kucnęłabym na chodniku i nie dopingowałabym "Szukaj smakołyku! Gdzie on jest??" gdyby ona nie była przy mnie ;D

Shineya6
Z racji tego, że borykałam się z nadwagą psiaka, zdecydowaliśmy się na zdrowy styl życia, po zmienieniu diety na BARF, przystąpiliśmy do ćwiczeń. W obecnej chwili schudł w dość dużym stopniu, zamiast uciążliwego tłuszczu pojawiły się mięśnie. Codziennie biegamy z pomocą linki z amortyzatorem, uprawiamy bikejoring, próbujemy swoich sił w dummy, agility oraz frisbee. Jesteśmy aktywni, zauważyłam ogromną poprawę, a psiak jest weselszy i pełen wigoru. Pozdrawiamy: Klaudia&Koki

AsiaMajlo
Mój pies ma na imię Majlo. Jest rasy beagle.17 października skończy 2 lata.5 marca zjawił się w moim domu i od tamtego czasu przewrócił moje życie do góry nogami:)Trenujemy amatorsko agility, piłeczkowanie, sztuczko­wanie. Nie wszystko się udaje,ale to nie problem.Codziennie mamy wzloty i upadki.Zawsze po szkole trenuję z nim agility. Po treningu zawsze piłeczkowanie. Gdy pogoda dopisze z ruszamy na spacer. Majlo nie jest cudny,ale i tak kocham go ponad życie a on mnie.Dla mnie jest najlepszy!!!! I love:Co prawda mój Majlo nie umie skoku przez plecy,łapać frisbee.Ale to nie znaczy,że jest głupi.Nie musi być ideałem.Jest po prostu sobą za to go kocham.Każdy dzień wygląda inaczej.Raz coś pójdzie źle,a raz np.dziś było super.Słuchał się i skupiał.Bez względu jak spędzimy dzień każdy jest wyjątkowy!!Dlaczego?!?Ponieważ spędzam go całego z moim czworonożnym ulubieńcem.I dlatego kocham rano wstawać.Budzić się przy nim i zasypiać. On czyni życie wyjątkowym.

Gratuluje jeszcze raz wszystkim wygranym! :)

4 komentarze:

  1. Szalona Luna wraz z Cziką :) . Jeszcze raz dziękujemy :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim zwycięzcom gratulujemy. :)
    Szkoda, że niestety przegraliśmy, ale to było przewidziane...:(
    Bardzo wielka szkoda...
    A kiedy następny konkurs??
    Może następnym razem coś uda nam się wygrać? :)
    Czekamy na odpowiedź. :)

    Pozdrawiamy :]

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zwycięzcom :) skoro lubisz ciekawe zdjęcia psiaków, to zapraszam do zajrzenia na mojego bloga, gdzie publikuję zdjęcia mojej małej zabawnej i ślicznej pinczerki :)

    OdpowiedzUsuń