poniedziałek, 3 grudnia 2012

Świąteczny konkurs "Przemów na Święta do swojego psa!" i wygraj dla niego cudowne prezenty :)


Święta tuż tuż, a na moim kanale już możecie się wczuć w ten klimat poprzez wzięcie udziału w konkursie. Chwilę myślałam nad tematem, nie chciałam robić nic tak oczywistego, chciałam Was nieco zmotywować do  kreatywnego myślenia, głębszego zastanowienia się, pomyślenia nad tym co tak na prawdę łączy Was wyjątkowego z Waszym psem. I pomysł spadł nagle, jak gwiazdka z nieba :) "Przemów na Święta do swojego psa!". To temat bardzo szeroki, a jednocześnie dla każdego z nas oznacza coś innego. Jestem pewna, że każdy właściciel czworonoga nie raz chciał mu coś powiedzieć, przekazać, żeby zrozumiał, zapamiętał, uświadomił coś sobie. Żeby wiedział jak wyjątkowy jest dla nas... Jak bardzo go kochamy... Natomiast psiak zazwyczaj odpowiada na nasz monolog przechyleniem głowy z błyskiem w oku oraz pociesznym zamerdaniem ogonka :) Nam to zazwyczaj wystarcza, czujemy się tak jakby zrozumiał :) 



Jednak zastanówcie się co by było gdyby właśnie w wigilijny wieczór mielibyście parę minut, aby rzeczywiście móc przekazać coś swojemu psu, że przez te parę chwil rozumiałby naszą mowę. Co wtedy byście mu powiedzieli? Jakie momenty, chwile, wydarzenia, codzienne rytuały są dla Was najważniejsze? Co Wam najbardziej utkwiło w pamięci z Waszych wspólnych lat? Pomyślcie także o tych szczegółach, drobiazgach jakie sprawiają że czujecie tak mocną więź z Waszym psem. To wszystko chciałabym abyście zawarli w swojej pracy konkursowej.

Dodatkowo proszę Was abyście w pracach konkursowych zamieścili życzenia urodzinowe dla mojej Zuzinki, która już 29.12 obchodzi 10 urodzinki! :) Możecie je wpleść w filmik lub umieścić na początku czy na końcu, to zależy od Was. Jeżeli coś się zmieniło w Waszej relacji z psem od kiedy oglądacie mój kanał i było to dla Was ważne to również umieśćcie to w swojej pracy. 

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?

Macie do wyboru dwie kategorie, film oraz komentarz. Poniżej opiszę każdą z kategorii, co należy zrobić itp.
FILM: Tutaj macie duże pole do popisu :) możecie pokazać tak wiele rzeczy, tylko Wasza wyobraźnia Was tu ogranicza. Możecie wykorzystać archiwalne nagrania, zdjęcia. Jednak dodajcie też coś nowego, coś specjalnie na konkurs. Praca nie może składać się z samych zdjęć, może to być jedynie dodatek. Jeżeli chodzi o czas filmiku to nie daję tu żadnych ograniczeń, choć myślę że do ok 10 min powinno Wam wystarczyć :) Pamiętajcie że czasem warto coś przyciąć, niż zbyt długo pokazywać jedną scenę. Ważna jest treść i przekaz. Zmontowany film prześlijcie na YouTube, zatytułujcie go: "Przemów na święta do swojego psa. Konkurs u MojPsiSwiat", a następnie dodajcie jako odpowiedź video do mojego filmiku z ogłoszeniem konkursu. Wyślijcie mi wiadomość na maila behawiorystka@gmail.com, w temacie wpisując "Konkurs + swój nick z YT", a w treści wklejcie link do waszego filmiku oraz podajcie swoje imię oraz swojego psiaka :) 
KOMENTARZ: Opiszcie to wszystko o czym pisałam wcześniej, wprowadźcie mnie w Wasz świat poprzez ten opis :) dodajcie także życzenia dla Zuzi! :) Możecie wykorzystać więcej niż jeden komentarz, jeżeli Wasza wypowiedź tego potrzebuje, warto żebyście dodawali z początku opisy typu: "część 1", ""część 2" itd. dzięki temu wygląda to przejrzyściej :) W komentarzu pamiętajcie aby podać imię swojego pieska :) 

A oto nagrody! 

KATEGORIA FILM.

1 MIEJSCE:
  • 4 x ZiwiPeak 226g
  • 3 x próbki karmy Fromm Family 
  • 3 x VIYO Adult 30 ml
  • zabawka pluszowa różowa krówka z piszczałką Rosewood chubleez
  • THRIVE ProReward 100% naturalne mięsne przysmaki z wątroby wołowej 60g 
  • zestaw ulotek o produktach MODERNPET
  • smycz specjalnie dopasowana dla Twojego psa
  • kliker
  • mini książeczka mojego autorstwa o klikerze i metodzie klikerowej
2 MIEJSCE
  • 3 x ZiwiPeak 226g
  • 2 x próbki karmy Fromm Family 
  • 2 x VIYO Adult 30 ml
  • zestaw ulotek o produktach MODERNPET
  • kliker
  • mini książeczka mojego autorstwa o klikerze i metodzie klikerowej
3 MIEJSCE
  • 2 x ZiwiPeak 226g
  • 2 x próbka karmy Fromm Family 
  • 1 x VIYO Adult 30 ml
  • zestaw ulotek o produktach MODERNPET
  • kliker
  • mini książeczka mojego autorstwa o klikerze i metodzie klikerowej
KATEGORIA KOMENTARZ

3 NAGRODY ZA NAJLEPSZY KOMENTARZ:
  • 1 x ZiwiPeak 226g
  • 1 x próbka karmy Fromm Family
  • zestaw ulotek o produktach MODERNPET
  • kliker
  • mini książeczka mojego autorstwa o klikerze i metodzie klikerowej

Jeżeli nie macie ukończonych 18 lat, poinformujcie swoich rodziców że bierzecie udział w takim konkursie i o tym ze mogą do Was przyjść nagrody w razie wygranej :) Nie przesyłacie mi zgody na maila, nie jest to konieczne.

Prace można nadsyłać do 24 grudnia 2012 roku do 23:59.

Każda osoba może przesłać jedną pracę i brać udział w jednej kategorii (film lub komentarz)

Wygrani nie ponoszą żadnych kosztów związanych z przesyłką nagród.

Zwycięzcy w obu kategoriach są wybierani przeze mnie.

Wyniki zostaną ogłoszone 29.12.2012 r, w filmiku z okazji urodzin Zuzi :)

Duża część nagród została zasponsorowana przez www.modernpet.pl polecam Wam gorąco ich sklep internetowy, gdzie zakupicie tylko i wyłącznie dobrej jakości karmy i produkty dla swojego psa. Jeżeli nie wiecie jaką karmę wybrać, nie wiecie czym się kierować przy jej wyborze to idealna strona dla Was! Tam nie natniecie się na nic złego :) Ja sama znalazłam ten sklep i niezmiernie się z tego ciesze, a tym bardziej że zostałam zauważona i mogę teraz Wam przekazać nagrody od Modern Pet :) 


Powodzenia w konkursie i wesołych, zdrowych Świąt! Wszystkiego co najlepsze dla Was i Waszych psiaków ! :*





11 komentarzy:

  1. Czy za 2 i 3 miejsce w kategorii film do karmy są miarki? Bo na filmiku o tym nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie dać komentarz? Pod filmikiem na YouTube czy wysłać Pani na e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem ze znalezieniem dobrego programu do zrobienia filmiku... Corel jest płatny (próbna wersja nic nie daje),a windows movie maker jest dla mnie trochę za mało zaawansowany :P. Masz może jakieś inne pomysły? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam w Windows Movie Maker :) Prosty w obsłudze i da się coś tam zmontować :)

      ( Ja nie miałam, bo mam dość stary komputer, ale jak masz nowszą wersję to powinno być w Twoim :)

      Usuń
    2. Movie Maker na prawdę ma praktycznie wszystko do zrobienia dobrego filmiku, ciężko mi polecić inny program, bo tylko tych dwóch używałam.

      Usuń
  4. O której godzinie będą wyniki?
    Chciałabym zobaczyć kto wygrał, bo wiem, że na pewno nie ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :)

      Usuń
    2. Wyniki będą dziś, zapraszam na mojego Facebook'a tam publikuję postępy w przesyłaniu filmiku :)

      Usuń